söndag 15 februari 2009

Lördasskvällen med Wisex blev väldigt trevlig!

Skål flickor!


Jag missade förra träffen i höstas och denna kväll saknade vi vår finska kompis som gottade sig på SPA i Götet.
Vi bjöds på fläskfilé i svampsås och caffelatteglass till efterrätt!Framför melodifestivalen mumsade vi på skivade frukter och nötter
och sörplade en massa gott vin!
Jag sms-röstade på H.E.A.T o Mumsmums och det gick ju vägen! YEEEEES!
Älsk var hos Micke och drack whisky! (Ramlade i vid 04:30-snåret...)Dottern käkade fondue med tjejerna på Elyseé

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken mysig afton :O) Då mår inte älsk din så bra idag kan jag tro...
Jag rösta oxå på H.E.A.T :O) Ösigt värre.
Jag fattar inte hur du gör....blir alltid så jeavla bra på kort!!!! Orättvist , du får ju dela med dig av din kamerakarisma va ;O)Men det har du visst redan gjort...till döttra din. Så grann hon är tösabiten :O)
POK

Anonym sa...

Jag håller med Thezz...
dela med dig av din kamerakarisma,tack...men annars var det en mysig kväll!Förstånd att gå hem i rättan tid e sånt som kommer med åren.Men vi mådde garanterat bättre än maken din dagen efter.
Krammen från modern.

Zezzanpezzan sa...

Man tackar för det där med kamerakarisma men jag håller inte med er!
Jag kan berätta att Johan inte var så tuff på söndagen...:o) Men, men det var ju självförvållat!
Kram på er båda!