lördag 13 december 2008

En välbehövlig andningspaus mitt i julstöket fick vi i dajliga Köpenhamn!
Skönt att man är en sån där människa som inte behöver resa till andra sidan jordklotet för att få tillfredställt sina sinnen och att man är nöjd med det lilla!!
Djuren och tonåringen portionerades ut till mormor & morfar och Sesstin & Micke! Tack så hjärtligt för att ni ställer upp!

*****************

Tisdagseftermiddagen inleddes med en Guinness på en pub på Ströget!



Uteserveringarna var i full gång fast det är mitt i december! Mysigt!


Pölser är ett måste!!!!

Anywhere is paradise when you're with the one you love!


Inhandlade lite gott & blandat till hotellrummet!!! Mums!



Go natt...


Sov jättelänge så vi hoppade frukosten och åt smörrebröd till lunch vid Kongens Nytorv istället!!!

På onsdagen fick vi ett MMS från dottern som gjort sin tjusiga Monroepiercing!!


Shoppade hela dagen och på kvällen käkade vi dansk fleskesteg med, rödkål, sirapsstekt potatis, inlagd gurka och sås!!! Himmelskt gott!!!


Hvornor smager en Tuborg best? Hvergang!

Sen blev det risalamalta med körsbärsås!!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt ni verkar ha haft det! Och så jäkla snygg Fridas Piercing blev!! :-O
Det är ju nästan så man blir sugen själv.... ;)
Önskar hela er härliga familj en toppensöndag och att ni kryat på er!
Kramm från maj!

Zezzanpezzan sa...

Till Marie:
Ja vi hade det himla mysigt. Skit bara att man inte kände sig helt hundra men idag när det är söndag börjar jag känna mig nåtsånär ok. Missade 2 saker denna helgen som jag sett fram emot: Dej min kära vän och julmiddan hos Carina & Görgen...surt sa räven! Men va fan, du & jag ses ju snart!!! Lillejulafton siktar viinoss på va?Då har du ju hälsat på Coverdale och ska få påhälsning av nått annat än Tomten ett par dar senare!!Hehe! Oj va mycke vi kommer att ha och babbla om!
Ja va sarr du? Ska vi pierca oss nånstans? ;o) Kram tibax ti daj!

Anonym sa...

såna små utlykter är nyttigt för själ o hjärta. Jag längtar osse till köpenhamn mer än en solsemester...hmmmm undrar varför ;O)
Hoppas ni e krya nu!
O fy fasiken va snygg Frida blev i sin piercing,säger som Marie faktiskt! Fniss ! ;O)
Kram po er ;O)