fredag 19 december 2008

I kväll känns det förjäkligt...
Mina kära väninnor är i och JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes till
Vafför é ente jau me´??!!
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Arrrrrrrgggghhhhhh!
Hur kunde jag hoppa en Whitesnakekonsert??!!

Hur fan tänkte jag????? Åååhhh vad jag ångrar att jag inte hängde med!!!!

*****************

Tänk att gå på kafferep med David...

2 kommentarer:

Anonym sa...

JA...HUR TÄNKTE DU???? Den frågan har vi oxå ställt oss!!!!? Men jag fotograferade massor åt dig ska du veta. Blir bloggning i massor när jag kommer hem från den ena hullan till den andre ;O) Vi sakna er som fan igår....men det vet du ju redan efter alla sms o samtal ;O)
We löv ya.POK

Anonym sa...

Ja ibland tänker man inte alls.Om det kan vara en tröst? Nej jag tänkte väl det.
Kram