onsdag 28 januari 2009

Hade en väldigt märklig dröm i natt...
En av mina kollegors mor var sjuk och döende. Kollegan var jättestressad och hade väldigt mycket att göra på jobb så hon hann inte med att ta hand om henne. Hon frågade mig om jag kunde passa henne i receptionen under arbetsdagen.
Visst, sa jag för man ställer ju gärna upp om man kan...
Hon överlämnade en brödlåda och när jag öppnade luckan så låg lilla mamman där...

Där i drömmen tyckte jag inte det var något konstigt att hon låg där utan tyckte hon var så himla söt. Jag tittade till henne och servade henne med dricka och allt vad hon önskade...
Sen vaknade jag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det var en gullig dröm.Kul att du skrev ner den för oftast glömmer man bort den rätt så snart.
Kram på er.

Anonym sa...

hahahaha, ja det var då en konstig dröm!!! Ja , ibland undrar man hur det kan bli så tokigt i drömmarnas värld. Men drömmar brukar alltid betyda nåt , säger dom ju. ;O) POK

Anonym sa...

Detta kallar jag att vara
SERVICEMINDED in absurdom!!

Man behöver inte vara tillgänglig alla 24 timmarna på dygnet...dags att stressa ner flicka lilla...annars var det ju en jättegullig dröm.
Kram po di från mamma.