lördag 8 november 2008

Fredagen började med att klockan ringde 5:30.
Masade mig upp och där satt Curtan i trappen och var pigg och sugen på mat!
Lufsen är lika trött som jag på morgonen...zzzz...

Här är min frukost som jag avnjöt i ensamhet eftersom Älsk & Frida hade sovmorgon! Lyllosar!
Under tiden jag åt satt jag och tittade på de fina...
...blommorna som Frida överraskade mej med på jobb dagen innan!
Tack så himla mycket hjärtat!!!!
HJÄRTAT!!!!

Borsta tänderna när du är riktigt glad! Glad är jag ju idag för det är ju freda´!


Va f.n ska vi äta ikväll???

Efter en 20 minuterspromenad är man framme på jobbet och då är man pigg och vaken och redo för en härlig arbetsdag!

Tekniska förvaltningen, Ulla-Bella...
16:02, HEJ DÅ TEKNISKA FÖRVALTNINGEN!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh jag känner mej som tonåring (nästan) när jag ser och hör Easy Beats.Dom var såå bra.Tack för det.
Kul att få följa reportaget om hur CW har det en vanlig Fredag.Roliga bilder!
Kram på er

Anonym sa...

Jaha,o nu e de söndag
o en helt ny o fräsch arbetsvecka ligger framför en...hå,hå,ja,ja.
Men hade inte måndagarna funnits hadde vi icke heller haft fredagar.
Krammen från din mor.
P.S. Har ni fixat lyset på era cyklar förresten?Det är jättemörkt i november.Var rädda om er!!!!D.S.

Anonym sa...

Hihi, det var kul o se hur din dag såg ut :O)
Hoppas ni haft en myspysig helg....
O vilken go dotter du har som kom me blommor , sånt värmer :O)
Kram po er

Anonym sa...

Till Anita & Uno: Kul att du tyckte om låten. Den har tydligen gjorts i cover av åtskilliga grupper tex David Bowie.

Till mamma: Lyset är fixat på Fridas men mitt bakljus vägrar funka fast jag skruvade loss hela kåpan och bytte batterier, arrrrgh. Måste nog vara den pyttelilla glödlampan med kretskort som ska bytas ut...Får fixa det imorgon eller nåt. Hoppas det är ljust imorgon klockan 8 när jag ska cykla till tandterroristen...
Till Thezz: Kul att du tyckte det var kul :o)

Tack för era krammar!!