söndag 23 november 2008

Hej på söndan!
Jag hade en kanonmysig fredag hos Marie & ungarna. Jag mådde lite tjyvens på fredagseftermiddan och skickade ett mess till Marie och förberedde henne på att det kunde bli så att det blev värre och att jag skulle behöva ställa in. Hennes stora tös Linn hade då sagt att:
-Mamma jag ber till Gud så att Cecilia blir frisk och kan komma ikväll!!!! Aou så kärt! Och Gud hörde hennes bön för jag blev bra till kvällen!

Vi käkade grillad kyckling och haxe, tittade på Idol och snackade ända till 01:15 då John Blund hälsade på...

På lördagen mötte jag Älsk i stan efter min busstur från Staffanstorp. Vi gick på Blue House och köpte nya köksglas och sedan fikade vi på Espresso House. Mysigt! På kvällen lagade vi ungsrostade rödbetor med chévre, mozzarella, vitlök och rosmarin och till det hade vi kycklingfilé. Gooootttt!!

Nu är det söndag och Frida och jag har precis varit ute med doggarna vid Flaningen i det härliga vädret! Ska köra till Fredshög senare i eftermiddag så de kan få rasa fritt bland snödrivorna!

Frida & Lufsepufsen

Var fan é ankorna undrar nog Curt!

Fridas frisyr förresten! Den kommer nedan...

Vem är Cat och vem är Frida?

Rock´n Roll!!!

:o)


4 kommentarer:

Frida sa...

Faan vad ballt att jag liknar Kat Von Dee! =0
hon är cool!

Anonym sa...

Vem Kat Von Dee är vet inte mossiga jag, men hon är säkert söt.Men är hon lika snäll som Frida?
Ja Gud är god.Han hör bön, fortast från små barn.
Kramen till er!

Zezzanpezzan sa...

Du är inte mossig svärmor! Du har nog bara inte tittat på Miami Ink som går på Discovery och kanal 6 där Kat von Dee är porträtt-tatuerare. :o)

Anonym sa...

Jädrans va snygg hon blev....håll hårt i dotra ;O)