söndag 30 november 2008


Ja då var det advent!!! Oh så mysigt! Jag har julat till det lite i helgen men blev väldigt snopen när jag inte hittade ljusstakarna... Letade överallt och svor över Älsk för jag trodde att han hade ställt dom på något idiotiskt ställe...Ringde upp honom på jobb och då sa han:

- Amen hjärtat, dom kastade vi ju för du va så himla trött på dem och ville köpa nya till denna julen!

Ja där ser man sicket teflonminne man har... Jag fick iallafall julat i köket, tvättstugan och på Fridas rum.


Köket


Vätten Walter har tagit Buddhas plats och myst till det med ljuslyktorna jag fått av svärmor!


Påskögubben har fått tomtar på loftet och svamp i hårbotten...

Tvättstugan


Här kommer lite dryckestips istället för glögg om man nu skulle tycka det är jobbigt att köpa mandlar och russin... :o)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu är det advent! som det kan bli, med ljusstakarna alltså.
Juligt och fint fick ni ändå.
Jag visste inte att systemet är privatiserad. Med tanke på filmen haha.
Kramen

Anonym sa...

Nääähhh så grannt det blev :O)
Ja, trots att julstämningen inte ville infinna sig riktigt i år , så sa det bara poff i fredags kväll när allt var på plats. Det BLIIIR mysigt hur mycket man än vill förneka det, hehe. ;O)
POK o ha en fortsatt trevlig 1:a advent :O)