torsdag 13 november 2008

Men guud va jag inte har bloggat på länge men jag har inte gitit!
Denna veckan har varit rätt tradig, eller så är det man själv som är tradig. Jo, jag är tradig men det är fannimej alla andra också för tillfället!
Folk gäspar sej genom dagen på jobb och är trötta, snörvliga och uttråkade. Hemma gäspar vi ikapp i soffan på kvällarna och på morgonen kan man knappt ta sig ur sängen i detta jäkla mörker. Igår hade vi ynglingar i 30-årsåldern på besök och dom känner likadant. Vi lider väl alla till mans av sån där höstdepression-light!


Men!

Det blir bättre om ett par veckor när stakarna åker fram och glöggen sprider juledoft i stugorna!

Köpte glögg idag med choklad (Lucia/Choklad) till min vännina som jag ska på middag hos i morgonkväll, säkert supergod!! Ska bli trevligt att låta hagorna hoppa hela fredagskvällen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Detta var super duper bra...alltihopa.....faan vaa bra...
skit kul syster yster...
DU E BÄST!!!!!!
Puss o krammen/mamma muu

Anonym sa...

Mmm, nog är det så med tröttheten.
Men det går väl över. Det lät ju gott med chokladglögg ju, jag som precis varit på bolaget. Men jag får väl ta en runda till en annan dag.
Kram o trevlig kväll och om hagorna går ur led så har jag ett bra hästliniment, det är bara att säga till!
Kram

Anonym sa...

ja, så är det.... man är TRÖTT!!!!
Men som du säger, snart är det dax för julmys....
Hoppas du hade en trevlig afton hos väninnan. O tack för dina fina värmande ord. Kram tebax

Anonym sa...

Till Maria: Hallå Syrran! Va kul att du oxå hittat hit! POK tibax!

Till Anita: Haha hästliniment, bra att veta till en annan gång för denne gången höll hagorna!