måndag 16 mars 2009

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Hallå, nu é måndan över!
Det var full fräs på jobb direkt från start för folk är på hugget på måndagar! Då ska där beställas trädgårdstunnor och klagas på att grusen ska väck och berättas att en påfågel hindrar trafiken vid gamla torg!
Slutade 14 idag för först skulle jag på ett hemligt möte och sedan skulle jag & Johan med Frida på utvecklingssamtal. Allting ser bra ut för snäckan, omdömen och närvaro. SKÖNT! Från och med på onsdag när hon fyller 18 får inte skolan ringa oss föräldrar om hon har ogiltig frånvaro utan hennes medgivande...Inga fler utvecklingssamtal blir det heller för tösabiten är vuxen nu...Woops var tog tiden vägen?
Ikväll har jag varit redig och putsat köksfönsterna, bytt i sängarna och satt igång en maskin! Känner mig glad och full av energi och det är så jäkla häääärligt!!

2 kommentarer:

Thezz76 sa...

Hahahaha, usch o fy för alla gnälliga människor... då ska jag inte ringa o gnälla över allt krossat glas, hundskit o grus som förstör min älskade cykel ;O) Jag räknar till 10 istället ;O)

Ja, den där energin att ta tag i saker börjar komma nu när det e litta ljusare.

Tänk att du är mamma till en myndig person.... Hur gick det till????

Underbar bild på dina älsklingar...POK

Anonym sa...

Fotot ÄR så fint.Jag har ju själv ett som jag är så glad för.Ja tiden springer iväg det gör den.På gott o ont.
Förresten vad snyggt klädd du är när du städar haha.
Kram
Vi ses imorgon.