lördag 14 mars 2009

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
På fredan var vi hembjudna till Micke o Sässtin. Tidsoptimisten Groovus skulle hämta oss 18:30 men jag tog en bild på klockan exakt när han slirade in framför vårt hus... :o)Mrs Cheng fixade Thaikrubb! Mums!Tack Kerstin för den suveränt goda maten! Efter maten blev det mys i soffan och
kaffe & cappuccinoglass!Sässtin hade köpt nya fina glasskålar!Men nu ska vi ha oss en stänkare!!!!
Hej alla barn nu é de barnprogram, titta här va fabbor Frej tagit fram!He,he!!! Här börjar vi flippa ut lite...Spagat... Laddat bland sladdar
Grisnäsa!Trekant JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

3 kommentarer:

Anonym sa...

You go girl.... fan va du va smidig då. Hade jag gjort så hade jag aldrig kommit upp igen...hahahaha!!!!
Såg ut att ha varit en toppenkväll. Vi måste oxå snart spejsa oss framför kameran över en flaska vin eller två....;O)Jag vill jag vill jag vill ;O) POK

Anonym sa...

Ja det såg ju trevligt ut. Då var det inte bara förkylning som Johan hade när han ringde. Utan hes Whiskyröst?

Zezzanpezzan sa...

Till Thezz: Ja när fan ska vi få till det??? Vi får sätta litta press på din syrra så vi får bokat in nåt datum nångång!!!!!

Till Anita: Haha, nä det var sannerligen inte bara förkylning...sa han de???!!!