torsdag 4 juni 2009

Gokväll!
Nu va de länge sen vi va i Gyllebo så nu längtar man dit igen, eller hur???? I början på kvällen var alla på G...
Glada & packade i Gladpack!!!!
...men sedan tacklade de blivande 40-åringarna snabbt av...Åldern tar ut sin rätt...zznark!!!
...Virren väntade ut gamlingarna som snart sussade sött..
...sen blev han lurig och ville bjuda Johan på banan...
...därefter körde han igång med att råstöta på alla brudarna!!! PARRRRRRTY!!!
... Sässtin slog ut en tand och försökte dölja det med en ostbåge...
...o Yessica fick gula avlånga bölder på läpparna, hjälp va ska Boban saja???...
...o Sessan gjorde ansiktsbehandling som gick åt pipan och den resulterade i ett felvänt ögonbryn. Kan det bero på "kolan" i näsan månne...snorta, snorta...
Fan va här luktar skit! Vim har feset ?

CHEESE!!!

2 kommentarer:

Anita o Uno sa...

Haha. Aj stackars mina magmuskler.Muskler som jag inte visste jag hade.
Kram

thezz sa...

ASG!!!! Håller med ovanstående skrivare.... aj aj aj, detta var INTE bra för min rygg o mina icke existerande magmuskler ;O)