tisdag 30 juni 2009

Vilken underbar måndag!!! Steg upp 06:00 med Frida som skulle börja jobba 07:30. Promenerade med henne till Bäckahästen sen fräste jag iväg på min powerwalk i 1,5 timme! Fan va redig man känner sig när man är uppe med tuppen på sin semester och motionerar! Slängde mig i stolen när jag kom tibax och avnjöt en kopp kaffe och skrev handlelistan! Curre är oxå morronpigg!!!Så gött det är med semester!!!!!MyspuffSen blev det åka av... Bolaget, in på jobb 1 timme och fixa fakturor och snacka med alla, storhandla på Maxi! Sen fejades här hemma, dukades o donades!
17:00 kom gästerna rullande på sina järnhästar!!!
Thezz och Jonny Rocker
Classmates sen 1977. Skål för Anna Lindborg!Turturduvorna!Grillmästaren!Aou så gott de ska ble!
Mossans ananaspaj! Smaskens!
Johan! Spela och sjung för mej!!!Tårarna rullade sakta nerför hennes kinder! :o)
Ooooh så bra Rockar-Johan!!!Robin Hood & Sir Väs!Sen spelade vi Alias med många asgarv! Sen kelade vi...o pussades...
Pussipuss!
Sen hände det igen...brak! Hädanefter sitter vi på kuddar på trallorna!
POK PÅ ER!

Tack för en kanonkul kväll!!!

3 kommentarer:

thezz sa...

Hahahahaha, oj oj oj va kul det var :O) Riktigt roliga bilder :O)
Det var en toppen kväll. Ska oxå få tummarna ur rövva o blogga i kväll. Tack för denna gång, ses snart igen....huuuua ;O)

Anonym sa...

Ha en skön semester min vackra lillasyster....angående stolar som brakar ihop så har vi samma problem.....kan de månne va nått i luften här på Stavstensvägen???Ha de bäst/krammen

Zezzanpezzan sa...

Till Thezz: Hihi, visst va bilderna kuliga! Vi får ses nästa vecka så jag får träna på den där apparaten du vet!!!

Till min kära syster: Fan va kul at tdu är här o kommenterar! Puss! Vi får ses nån dag1 Jag har semester nästa vecka oxå! Krammelikram!