måndag 8 juni 2009

På Sveriges nationaldag fick jag äran att passa min
favorit-Gylle-Walle! Vi stack till Hedvägens förlängning där det hölls racertävling! Häftigt! Öööööön!

Walle träffade Wille i racervimlet!Efter racertävlingen körde vi till Entré och såg fallskärmshoppare landa! 3 st hoppade! Den förste med rök i skorna, den andra med en Estrellaflagga och den siste med svenska flaggan...Då tjöt denne bakom solglasögonen! Sånna redia pågar!
Walle tycke det var så häftigt att han svimmade!
Sen stack vi vidare till stan och käkade mjuklass med chokelasås tillsammans med Streetarnas Löken (bak i bild)!
Walle snackade glatt med skinnvästarna och bjöd hem dem till Gylle!
Han skulle visa dom sin bilbana...fniss!
Sen glodde vi på veteranare...Peps blev glansig i blicken......o Sessan me...En sån vill jau hau, buhäääää!!!

2 kommentarer:

thezz sa...

har du samma drömbil som jauuu!!!? Men min ska vara rööööd med vita skinnsäten, hihi :O) Alltid mysigt med ungar. Såg hääärlit gott ut med mjukglass :O)Pöss

Zezzanpezzan sa...

Marie o jag drömde om vars en bubbla när vi va 17 som vi skulle måla motorhuvarna på. Hon skulle ha katten Gustav och jag Ådi...Ha ha o så skulle vi ha spetsgardiner o wunderbaum med vaniljsmak och mjukistärningar i backspegeln...