onsdag 3 september 2008

Brorsönerna i Gylle!

Igår kväll blev suget för stort...
Faster Cecilia var bara tvungen att köra till Gylle o gosa med sina brorsöner!
Arvid åt med glupsk aptit!!
Den lille godingen somnade direkt när flaskan var tömd...Det där känner man ju själv igen...fniss!
Hästaklumpen med sina favoritkillar!
Walle ville inte kramas när jag skulle köra hem...Då körde jag farmortricket och sa:
Då går jag väl o kramar Arvid istället då...
Då la han upp ett illvrål och slog armarna om låren på mig och klättrade upp och gav mej en hårdiskram och en våt puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka goa brorsbarn du har!!! Förstår att suget blev för stort :O) Kände likadant i lördags när jag fick träffa mina sessor :O)En underbar känsla.... :O)
Kram

Anonym sa...

Oh så goa dom är de två pågarna.
Storebror han har blivit en riktig lintott i sommar!
Så mysigt ni har det. Men blev du förkyld i natt? Krya på dej så hörs vi!Kram
Krama dom andra oxå från oss!

Anonym sa...

Nu blev ja jättesugen på grabbarna!!!En vecka står man ut sen måste man krama dom.....får bli till helgen.Det stora barnbarnet
Frida tittade in en stund på jobb.Hon brukar tima en håltimme eller för tidig ankomst med vår frukost.
Vi hörs på lördag 16.30.
Välkomna!