lördag 13 september 2008

Höstelihöst!

Denna ljuvliga höstdag kom... ...lille Walle på besök för pappa Johan behövde passning
för han skulle fixa med en torktumlare!Faster Cecilia blev överlycklig över att få rå om sin lille Gylleprins för sig själv!
Vi gjorde en liten utflykt till Flaningen.

Vi matade ankorna!

Kvack, kvack!

Gungade!
Åkte kasebana!
Kill i magen!

Gungade på gungebil!
Gosade i höstsolen!

Tittade på blommor!

Tog en powernap!
Tittade på ... ja vad är det för bär egentligen?

När vi kom hem fick han kram & jubbjubbsdricka med sugrör av Frida!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg ut att ha haft en riktig mysdag ju.....
Trevlig helg :OD

Anonym sa...

Hej! Så mysigt ni har det här oxå. Du och Walle!
Du jag skickade mail till Carina om din sida där du skrev om Filip. Jag tyckte den var så rolig.
Jag "råkade" trycka på brevikonen istället för kommentar och då kom det upp att man kunde skicka det inlägget med mail! Kul, det visste inte jag. Gjorde du?
Sen har jag kommit på hur andra kan gå in på min sida från dej, det vi pratade om. Det är jagsom bestämmer det själv haha.Ja man lär sej en del när man trycker till!
Kram