måndag 13 juli 2009

Här är han, lycklige, stilige Mr Andersson som snart ska heta Ring! Den som väntar på nåt gott...
(Conny & bestman Micke Mattsson)
När bruden & Allan och tärnorna närmade sig havet
drog Johan igång Brian Adams-låten:
Heaven!
Here comes the bride! Sista sekunderna som fröken Ring... Tager vi varandra?????????YES, YES, YES!!!! Här har vi märr and märs Ring!!!
****Love is in the air!!!**** Akta läppstiftet!!!!!!!! Risregn!!
Stolta storasyster Lycke!
Kramkalas!Hela familjen Ring!
Champagnekyssar!
Mrs Ring and...
...Mrs's Rings ring!Sessan & prinsessan Lone!
Middagstajm! Mums!
Fortsättning följer...

5 kommentarer:

thezz sa...

awwww va fint ditt inlägg bidde :O) Som jag skrattar varje gång jag ser bilden när jag försöker rädda kyssemunnen hahahaha

anitaouno sa...

Så fint o härligt det ser ut.
Längst bak kan man se på några bilder huset där paparazzin sitter.Om man vet om det vill säga.
Kram

Zezzanpezzan sa...

Hihi, jag kan inte sluta titta på bilderna! Jag tycker dom é helt underbara eller rättare sagt NI är helt underbara!!!!!!

Marie sa...

Jättefina! :) Ser fram emot att se Paparazzis bilder också! :D

Anonym sa...

Jag vill också gifta mej!!!