tisdag 21 juli 2009

Tack för den fina trollsländan mamma o pappa!
Vi satte den på väggen i köket!
(För fin att ha i uterummet)!Har varit en dryg, tradig o seeeeg dag på jobb! Nästan alla har semester så det är helt tyst o dött i huset. Telefonen ringer knappt och inte många besök får man heller! Jo en o annan förvirrad tysk som tror att jag är Turistbyrån...suck.
Fast Punkis tittade in idag och tackade för senast! Kul!Åt gi-midda med lax, ägg, coleslow, tomat o brie, yummie!
Efter tugget pröjsa jag vår efterlängtade, välbehövliga Mallisresa! Gött! 21 år sedan vi reste utomlands utan barn, jösses va tiden går...gulp!

Älsk jobbar natt...

...o Frida sover hos Amar, så jag är home alone! Nu har jag bryggt mej en kopp java och ska läsa Sweden Rock i solstolen!
Va ska vi göra sen då Curre????Jo vi ska glo på film o ejda fläskasvärar! :o)HA DE GOTT!!!

4 kommentarer:

jessica sa...

så gott de så ut!! mmmm

Anonym sa...

Vassego,ett litet tack för tillsynen av huset.
Mamma.

Zezzanpezzan sa...

Tack till er båda! Kramen

Thezz76 sa...

jag e inte alls avundsjuk på er som ska iväg på lovesemester....nädå....inte aaaalllls ....pffft.... ;O)