måndag 27 oktober 2008

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Gokväll... Jag är faktiskt lite chockad...

Denna låten kom som cover med Nazareth 1973 och jag hörde den för första gången nångång under 80-talet och älskade den från första sekunden.

Den följer mig genom livet och jag tröttnar aldrig på den!!! Jag har bölat över olycklig kärlek på tonårsrummet till den, dansat med väl utvalda pågar till den, festat och skrålat till den, badat med den, flugit med den, kört bil med den och den bor för evigt i mitt hjärta.

Men! Jag har aldrig sett hur grabbarna i Nazareth ser ut...förrän ikväll när jag hittade denna videon... :o)

Man har ju ändå på nåt sätt förknippat den där gudalika rösten med typ en grekisk gud eller nåt...

Haha, där bedrog man sig!






8 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det en jättehärlig låt!
Men du hade han haft en annan frisyr så tror jag han hade varit hur gullig som helst.Men ibland är det bättre att bara höra och göra sin egen bild av det hela!
Kram

Anonym sa...

hehee,så kan det bli!!! Men du...under allt det där håret ser han nog ganska bra ut tror jag... Han såg litta sexy ut trots allt ;O)(såg nu att Anita svarat detsamma)
Tyckte faktiskt att han påminde lite om Johan .... under allt håret asså ;O)

Anonym sa...

Haha, jag tyckte faktiskt han liknade Johan som dr Love i Lipservice...

Anonym sa...

Tjena!
Jag kommer inte in på Fridas blogg!!!!!!
HJÄLP!!!!!

Anonym sa...

hahahaha, ja det var nästan en kopia ;O)

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

Till mamma: Va konstigt att du inte kommer in på hennes blogg. Prova att skriva
http://fwiiderberg.blogspot.com i adresssökfältet. Anita hade bry med att skriva kommentar, så som du hade första gången du skulle kommentera på min, kommer du ihåg???

Anonym sa...

Till anonym: Hej på dej!