fredag 3 oktober 2008

Var i stan i dag och köpte grenbelysningen som jag suktat efter så länge! Jag har inte köpt den pga att jag inte hittat nåt jag kunde placera den i. Men så idag kom jag på att jag kunde använda en gammal långsmal vas som jag har i sovrummet i en hörna till ingen nytta. Den passade perfekt! Tjo så glad jag blev!!!!


Köpte cashewnötter & 70% choklad med mint o banansmak till Frida som ska mysa med kompisen i kväll. Hon har tänkt börja teckna igen, lite mer på allvar så jag köpte skissblock, skisspennor i grått och färg. Ska bli kul att hon tar upp det igen för hon är helt otrolig på att rita!


Här har gumman precis kommmit hem från skolan där hon serverat pappa & moffar idag!
Gjorde höstigt i tvättstugan. Vätten Valter flyttade dit och trivdes meddetsamma
!!!

Nu säger jag goväll för Älsk kom precis hem med panpizza från Arena som vi ska smaka för första gången! Ha en mysig fredasskväll!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena tjejen!
Ja, ibland får man titta
efter ordentligt vad man egentligen har,det kallas att vara himmabling,när man inte ser det vardagliga.
Själv åt man nyplockade o smörstekta kantareller på en jättego GImacka +
jättego inlagd paprika.
Mumsfillibabba!!!

Anonym sa...

Va mysigt o fint du gjort i ditt hem :O)
O Frida har en så snäll mamma som inhandlat alla "gosaker" ;O) Trevlig helg på er :O)

Anonym sa...

Så fint det blev.Vätten ser verkligen ut att trivas.Ja det är kul att förnya ibland.Mumsigt det du handlade till Frida och kompis. Det får man prova nån gång.
Jag hittade så fina teckningar som Frida gjort på mej 9/9 1993.
Jag var vacker som en dag haha.
Kul att hon börjar teckna igen. Det ger så mycket och hon är så duktig på det.
Kram