onsdag 29 oktober 2008

Min kära far, Peps, blev inspirerad av Älsk och ville göra om sina gamla tatueringar!
Vi hängde med Peps till Tommy i Malmö som har blivit miljonär på Älsks tatueringar...
Tommy satte genast igång nålen och under tiden tog vi...
...en kopp Tommys Coffee!
Schkåååål!!!

Den som vill vara fin får lida pin, heter det ju...

Ja, och så här blev det färdiga resultatet...


Skojade bara, fniss!
Det blev en skorpion bland kaktusar!
Se som han myser min käre far!!!

Sen kioskade vi Langos på Malmöfestivalen, mums!!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Vems är handavtrycket på Johans arm? ;O) Cool tatte han fick din papps :O)

Anonym sa...

Faktiskt så är det Fridas hand, inte min... :o) Indianerna satte såna handavtryck på sina hästar för att veta vilken som var deras häst. Alltså betyder Johans tatuering: Min pappa! Gulligt va?

Anonym sa...

Kul du gillade mitt inlägg Män-dammsugare. Ja vad skall man hitta på. Ja din käre far han ligger inte långt efter Johan. Kör tatueraren rabattsystem haha.
Kram

Anonym sa...

Jag diggar den katten skarpt! yeeeey! ;)