måndag 6 oktober 2008

Mååååååååånda!!!!

GoD AftoN!!!
Är helt däckad idag för det har varit en fartfylld men rolig måndag!!!
Vill passa på att tacka för de underbart fina ponchosarna som jag/vi fick av svärmor/farmor. Den roströda var som gjord till Frida!!! Hon blev skitfin iden!!! Tack, tack, tack!!!!!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Videon i dag tillägnar jag Thezz...Du måste se den men jag varnar dej: Ta ett djuupt andetag innan för den innehåller scener som berör och UPPRÖR SÅ IN I HE....E!!!!!!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

räckte jag såg första bilden där....den har jag redan sett!!!! Vill INTE se den igen....brrrr.

Anonym sa...

Såklart att du har sett den...hur kunde jag tro nåt annat...:o)

Anonym sa...

Haha kul bild.Vad kul att ni gillade ponchosarna.Fridas är unik ju, den är ju köpt i Kina.
Kram på er.