lördag 25 oktober 2008

Hejsan hoppsan på lörrdan!

I dag sov vi tills vi vaknade. Skönt. Försökte ligga och dra oss men Curt var så avslappnad där han låg i vår benänne och snarkade högt och tydligt så det var omöjligt att ligga kvar.


Lagt Curt ligger!

Efter frukost gick vi en långrunda med doggarna längs sjön i det härliga vädret.

Träffade Walle & Arvid som var ute med farmor och mamma på promenad! Så goa de var! En hel månad sen jag såg dem sist!

Just nu har jag satt igång potatiskok och värmer en rögad lax i ugnen som vi ska käka när Älsk kommer hem.

Han ska jobba natt så jag cyklade till stan och hyrde film för jag pallar varken glo på isdans eller dansbandstävling ikväll, jearrrrrrrk!

Har surfat runt lite och tittat på möjliga resmål när Johan fyller 40 i augusti nästa år. Svårt och bestämma sej men flyga vår kos ska vi! Det blir nog Mallis, Cala Mayor eller Palma Nova. Vi vill ha det så bekvämt som möjligt med avgång från Sturup, kort flygtid och kort transfer från flygplats till hotellet, fin strand men ändå nära till storstadens puls. Alltså blir Mallis perfekt!


Jag fyller i mars 2010 och då har vi börjat snegla lite på Thailand, Krabi.
Härligt att drömma :o)

Förresten...änglar, finns dom??? Sluuuuuuuuurrrrrrrp!
Ja men titta, här är en som heter Angel till och med...

Här kommer en ängelsång som jag tycker Anna i Idol ska sjunga! Hennes röst påminner om Annie Lennox





Nu ska jag vara chaffis till mina päron som ska på party i Västra Alstad! See U later, alligator!








3 kommentarer:

Thezz76 sa...

En resa ja.... det får vi väl kanske oxå slå till med när connabonna fyller 40!!! Då är barnen lagom stora att ta med sig på äventyr!!!(tycker jag)
Den där firren såg smaskig ut...
Vi såg oxå film igår , för där var ju nada på tv. Vi såg filmen HORTON med barnen. Hihi, den var söt!

Anonym sa...

Tack för skjussen igår.Vi åkte sedermera taxi med en,inte ängel precis,men långhårig,åt hårdrockshållet kanske...ja inte vet ja..man har ju sina fördomar.Han e kanske en riktig dj...l o älskar dansband.Fniss.

Anonym sa...

Härliga bilder du lagt in och färgen på bloggen är så fin. Grönt/gult är snyggt.Sen var det lätt att läsa med. Vissa färger blir bluddiga (utan vin)
Härligt att planera och drömma,i stort som smått, det är livet det
Kram