tisdag 19 maj 2009

I dag har varit en himla ROLIG dag på jobb! Har ringt runt och fixat och donat inför Unos pensionsavtackning. Fick panik för Maxi kunde inte göra smörgåstårtor för det var fullbokat pga konfirmationer den datumen...Men det löste sig, HBI fick uppdraget istället. Tänkte beställa på Smyge rökeri men det blir för klyddigt, annars är ju dom bara snyggast och GOOOOOOOOOODAAAAAAAST!!!!!!!!!!!!!

När jag slutade gick Älsk & jag och käkade kebabsallad för halva priset på Istanbul. Sen hälsade vi på Frida på Systrar & Bönor som slet bland pajer och lattar. Älsk stack och jobbade natt och jag rattade upp på Blomsterhuset och shoppade mer flowers!
Så här fint blev det! Aj lav pink!
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes



Min hushållsassistent assisterade hela tiden...Helt underbar liten film om ABBA!!!




Snart é det dags för:

3 kommentarer:

thezz sa...

så fint du gjort där himma :O)jag ska oxå byta ut litta här hemma i helgen. Ha det myspys...pok

Zezzanpezzan sa...

Ja ska köpa flagga oxå men ha rinte bestämt mej för om jag ska ha en svensk, skånsk eller piratflagga...Får suga litta ti po dé! POK

Anonym sa...

Tingeling!

Så fint du har gjort i krukorna.Tobaksblommorna e jättesöta,blommar hela sommaren.
Hälsningar från maj.