torsdag 14 maj 2009

I natt när alla andra sussade sött satt jag på toa... När det var dags att göra sig iordning för jobb var jag helt slut och gick och la mig och sov till lunch. Jag mår bra för övrigt, konstigt! Kan det ha varit något konstigt i bageln med päron, chevré och solrosfrön som jag käkade igår med Marie på Systrar & Bönor?
I eftermiddag har Älsk och jag skurat köket från tak till golv, puh, så grannt de ble!!! Ja, tibax till Gyllebo! Efter toarensningen dök Virren & Yessica upp!Och sen fräste Jeepen in med sitt vrålåk!Micke hälsade alla skål och välkomna och sedan började vi med maten!Olsson spajsar upp salladen och tillvaron!Vi spättor älskar redia spett!! Mmmm! Här avslöjar Micke vad Virren ville göra med en banan på Johan när vi hade 3 kamp hos dom för ett par veckor sedan...Kerstins bror tackade för sig och cyklade hem när han fick höra vad Virren var ute på...Så här mätt blev Virren...Virren & Micke gosar och busar!
Conversebrudarna rockar loss!Alla vill vara med och stuffa!!












4 kommentarer:

wirren sa...

eee Dr Alban min vän...Rockar fett!!! :)

Thezz76 sa...

åhhh stackars dig, tvi för magont :O( Fler roliga bilder...wiiiie :O)
singing halleluja ;O)

Anonym sa...

Jag blev så glad när jag läste att ni hade städat köket från tak till golv,
o inte tvärtom.
Det värmde sannerligen ett gammalt städerskehjärta.

Krammen från mamma

Zezzanpezzan sa...

Till mamma:
Du! Jag skrev först från golv till tak men sen tänkte jag efter...såklart är det från tak till golv! Nåt lärde jag mig under mina 6 år på skolan som gud glömde :o) Puss på dej!