lördag 2 maj 2009

Idag väcktes jag 10:30 av att telefonen skrällde och det var Maria från Jordberga som undrade om vi inte kunde sticka till stan o ta kopp kaffe! Jag svingade de lurviga över sängkanten och körde igång i räserfart med o fixa till mej, plocka undan och trycka i mej nånna madar. Sen slängde jag mej på järnhästen och precis utanför symaskinsaffären höll jag på att köra på en som stod och viftade, haha, de va ju Maria!!!
Vi parkerade oss på Systrar och Bönor och beställde in pekanpaj och chokladtårta med vispgrädde som vi dela på hälften. Mummma!!!!! Efter kaffet tog vi en shoppingrunda! Skittrevligt hade vi! Får vi sannerligen göra om!
Maria & jag utan svininfluensa..

Nu laddar jag upp för kvällens sammandrabbning med Wisex! Ska bli så himla kul att träffa alla, speciellt Tarjas Allashussa som var på SPA i Götet sist vi hade träff!


Min moderkaka & Inger S in action!
Kramkalas!
Min dagmamma & jag!
Can can!
Allashussa & ja´!
Inger & Siv-Britt busar till det!

4 kommentarer:

Thezz sa...

såg supermysigt ut....hoppas ni hade en trevlig kväll....POK

Anita o Uno sa...

Kul skrivet och fina bilder som vanligt!
Det var TA papperstidning och på webben som bilden var. Jag som hatar att vara på bild.Carina klarade sig tack vare jag höll skylten för henne. Hon gick precis bakom mej.
Kram

thezz sa...

men vänta nu....hade du två klädbyte på en kväll? Det röda var ialf helt outstanding på dig ;O)

Zezzanpezzan sa...

Nej för tusan! Det är en blandning av bilder från våra andra träffar!! :o)