onsdag 20 maj 2009

Jaha, idag slutade man 15:00, Yiihaaa! Rullade rätt ner på Maxi och storhandlade, vilket alla andra oxå gjorde...suck... Frida och jag festade på grillad kyckling och surkål när jag kom hem. Mums!!! Men nu fortsätter vi i Gyllebo!

När pojkarna kom tillbaka från fisketuren, dukades det fram ostbricka! Mumsfillibabba!Ost och flickans lilla...smakar gott men luktar illa...Hof blev yster av osten...hjäääääälp!!!På hemvägen till stugan passerade vi ett gäng alpackor, såååå söta!!!!Pustade ut in the sun innan det var dags för kubbkamp!Försöka duger men grabbarna suger!!Såklart vann vi tjejer! Gööööörlpower!!!!!Dag tvås meny blev oxå grillat!! Toppenväder!Sen blev det knep o knåp o allsång!!Skiiiiitkuuuuuuuuul!
Sen hångla vi litta...
Körde doggystajlen...Och! Tjyvhoppade på nån annan stugas studsmatta!!!Hoppelihopp de é toppen i år! Hopp, hopp i hoppihopphopp!
Hoppetossa!!!

2 kommentarer:

thezz sa...

ASG!!!! jisses...kissa nästan på mig som jag skratta åt detta inlägg. Shit va rolig du såg ut när du kela med sääästin ;O)
Surkål???? HUUUUUA!!! Måste fan vara farligt för hälsan ;O)
POK

Zezzanpezzan sa...

Vaddå??? Tycker du ente jau e´ grann??? Haha! Fick faktiskt själv en smärre chock när jag såg den bilden...hu..Men va fan, det bjuder jag på!
Surkål é skitgott tillsammans med cremé fraiche och peppersauce hot! Prova! Det blir surt, hot och krämigt! MMMMMMM!