måndag 18 maj 2009

I lördags var det äntligen Melodifestivalfinal!!
Virren & Yes kom på grillparty!

Virren & Yes hade handlat Thailands nationalöl!

Vi provade rosévin första gången och tyckte det var jättegott!! Läskande! Köttet inhandlades på Möllers och var supergott tillsammans med färskpotatissallad, ruccola, valnötter, soltorkade tomater och hyvlad parmesanost...muuumss!!Curre var på partyhumör!!! Vassegoa! Nu ejdor vi! Grillat är godast!
Curredutten ville ha mysfilt!
Två goa pågar!
Sen blev det allsång på Skansen!! Men trubaduren rockade så fett att stolen brakade ihop...

Rock´n roll is dead! Yes garvar så hon håller på att spricka!!!Virren flabbar så han bölar!!
Stackars stolen...Sen förvandlades ovanvåningen till ett schlagerdisco!
Här sjunger Hef & Hof sin version av: Vem är du, vem är jag?? LA VOIX!!!
Puppy Love!!

3 kommentarer:

thezz sa...

hahaahahaha, man kan inte låta bli att garva när man ser dina bilder och dina förklarningar....va fina dom är tillsammans ungdomarna....true love :O)

Zezzanpezzan sa...

Va glad jag blir att du tycker det är kul! Skulle tycka det var hemskt kul om min andra friends oxå kunde lära sej o kommentera litta!!! Det är INTE svårt!Hade vatt kul med litta mer feedback för jag vet att dom läser!!! ;o)
Visst é di kära di där ungomarna!!!

Anonym sa...

Tjena. De va ju himst va ni eder o dricker...men gott ser det ut.
Men vi har ju inte hört vad ni tyckte om vinnaren????och förloraren......om man säger så!!
Jag tyckte Azerbadjan..o pappa tyckte Island.
Sen vaaar ju den norske gutten rätt bra han osse!
Men ABBA e bäst.Skitkul video.Var hittar du allt??
Kram från MOR och FAR.