söndag 24 maj 2009

I fredags var jag helt allena på jobb...Hur kul är det på en skala??? Jag tog Curt Cool med mig som vapendragare! Vi hade hur mysigt som helst hela dagen! När jag gick en runda på gågatan med honom på lunchen var det som att vara ute och gå med värsta kändisen!!! Vi blev stoppade av kollegor och okänt folk som ville klappa och ta på honom!!! Sanslöst!
Lav jo grabben!
Fredagskvällen var i myspysandets tecken och vi beställde pizza och satt ute och snackade tills vi började småhuttra! Då gick vi in och värmde oss med Whitesnakekonserten under fleecefiltarna i soffan :o)


Lördagen tillbringade jag med Lena i Mallmes shoppingkvarter! Köpte knallrosa klänning, blå tunika och en meshtunika i brunt! Blev ilsken på Indiskan för jag hittade två superfina tunikor där men de fanns bara i S och L...Den lille fick jag inte på mej och den store hade jag kunnat tälta i på Dalabadets camping... Arrgh, jag har inte kommit över det ännu!

Vi fikade foccacia med chevré och fikonmarmelad & kaffe! När solen tittade fram på eftermiddan tog vi oss en öl på Två Krögare! Avslutade med middag på en grekisk restaurang där vi käkade souvlaki med klyftpotatis och tzatziki!

Lyckad och trevlig dag!

På söndagen rensade vi upp i trädgården på fram och baksidan. Sen strök jag all tvätt för det regnade och bar sej åt på eftermiddagen. Nu har Älsk stuckit på jobb och dottern till bian så jag tänkte sätta mej i solstolen och få fler fräknar! Ha en skön söndasskväll!!!

1 kommentar:

Thezz sa...

hahaha....skrattade gott åt davids karikatyr ? eller hur det stavas ;O). Låter som en toppenhelg. Här har det oxå hållts igång hela helgen, men e för trött för o blogga idag. Natti natti :O)