lördag 30 augusti 2008

Adidas, kinesmat och Palmfestival

Dottern undrade i förmiddas om jag ville hänga med henne till stan. Jag började genast hyperventilera och blev jätteorolig och frågade om hon mådde riktigt bra??!!
-Vaddå då? snäste hon som bara en tonåring kan snäsa.
Ja, jag blev liksom så chockad för det är inte ofta hon vill gå med lilla mammsen i stan för det är ju pinsamt...
Men hon börjar kanske mogna till sig mitt lilla teenage-monster!
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Jag blev ju jätteglad för förfrågan och vi cyklade iväg i det underbara sensommarvädret. Gick från gamla torg till Signum men där vek vi av för där var fullknökat och folk rörde sig i snigeltakt. Vi stack in på Intersport och Frida hade sån tur att Adidasjackan hon ville ha fanns där men bara 1! Och den passade perfekt! Yippi!

Kolla så snygg hon blev i den!
Sen shoppade jag 2 toppar på Kapp Ahl och så fixade vi nya uppladdningsbara batterier på Clas Ohlsson. Efter det började vår magar kurra högt så vi stack till Tai Pei och käkade. Frida tog biff i strimlor i stark sås med bambuskott och cashewnötter och jag beställde nudlar de lux med kyckling, räkor & biff + massor med grönsaker. Supergott!


Nu är vi hemma igen och såsar lite innan vi ska piffa till oss inför kvällen på Palmfestivalen! Det ska bli störtkul att träffa friendsen ikväll för det var ett bra tag sedan!


Älsk med sin buksvåger!



Johannesson, Sässtin o Jeepen!

Jessica, jag & Sässtin

Wirren


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken genomsympatisk och
trevlig tonårsdotter du har!
Det är verkligen skillnad på dom...jag kände en som hette Cecilia o en annan som hette Maria...fniss,fniss

Anonym sa...

Nämen det har du fått om bakfoten.
Hon gillar att gå med oss "gamlingar" på stan.Mysiga stunder på fik och i affärer.Hon har tipsat om både kläder och smink när vi varit ute på stan så det så.
Fin jacka det blev Frida,kul.
Ja ni hade säkert trevligt igår, vi var oxå inne en sväng men det var ju så mycket folk på stan så vi sågs inte.Kram

Anonym sa...

myspys.... det e aldrig fel.
Fin jacka :O)

Anonym sa...

Svar till Anita: Det är stor skillnad på att gå på stan med sin farmor, mormor eller faster. Mossan är pinsam . Så är det bara!