tisdag 26 augusti 2008


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Palmfestivalen närmar sig med stormsteg!
Här är lite bilder från 2006 och 2007 i Lyktans öltält!
Tyvärr blir det inte sånt röj där i år eftersom Lovehandles inte gigar!



Kom igen nu fassan! Rocka fett!!!



Lovehandles rules!!!!!!!




Groupisar




Thezz & Conny vinglade in en runda



Jonas o Maria från Jordberga & räddningstjänsten (icke i tjänst) någonstans mitt emellan...




Anton kikar in och undrar: -Har ni fest eller?



Frida & Anton öser!



Någon har skruvat igång Herr Nilsson, yiiiihaaaaaa!!!



Unos matte o Elna-Marie




Conny tycker nock det är ett jäkla aloo!!!
-Thezz...kan vi inte gå till dansbandstältet och lyssna på Perikles istället...


Åkerblom, Lindholm och Sässtin!



Sässtin med brorsan & Eva



Sessan & Sässtin


Favoriter i repris!!!



Blood-Brothers!


Puss älskling! Va redia ni va ikväll!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där!!! Vad e det för påhopp!!! Hahahaha. Jag som gjorde allt i min makt för att få ut töserna ur mitt hus i tid för att hinna höra på de cooooola killarna i Lovehandles!!!! Gryyyymt besviken att de ej spelar i år.... blir nog inget röj för mig i år.... soffan känns som en bättre plats i år ;O)

Anonym sa...

Ha ha, man skulle kunna tro att det var en paparazzi i farten som vill sälja bilder till Hänt i veckan :0)
Titta in på min blogg,du är nominerad.Kram