torsdag 28 augusti 2008

Älsk! 364 dagar kvar tills du blir 40...



Här är man uppe i ottan och gör varma bullar och kaffe till Älsk den nyblivna 39-åringen!


Men mamma...gääsp, klockan är bara 5:30!!

Åhhh, jag är så tröööööööött!


Vi gratulerar, vi gratulerar...


Ehh vi låter Ramones sköta sången istället...







Curt ville oxå vara med och fira! Mm, köttebullemacka!!





Älsk fick Guillous senaste!




Under dagen när jag jobbade stack Älsk med Curt till sina föräldrar på Kurland.De grattade honom med presentkort också fick



JAG



de här underbart, snygga, fräcka burkarna!! Tack så himla jättemycke Anita! Dom är superfina!!!



Jag tar mig friheten att skicka en grattishälsning från Uno...


Visst e´de´likt!!! Hihi!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS TILL THE KING OF ROCK `N ROLL!!! Önskar familjen Andersson/Ring

Anonym sa...

o hur har du gjort för att lägga in youtube då???? ;o)

Anonym sa...

Haha, vad kul. Jo Uno han grattar gärna sin IDOL.
Kul att du gillade burkarna.Hittade dom på Antikloppis, helt oanvända.Tänkte dom skulle passa i ditt kök. Det var nog kylskåpet ditt som gjorde det haha.
Du behövde hjälp med loggan. Jag dyker upp imorgon på jobb för jag skall till Särsstin och göra vid håret.
Kram