onsdag 6 augusti 2008

Onsdagsmorgon & julikväll


I morse när jag vaknade kände jag på mig att Curt satt sidan om min säng i spänd förväntan på att jag skulle öppna ögonen. Jag kisade så osynligt jag kunde och då började han gnälla sitt frallekvidande som ingen kan föreställa sig om man inte har hört det! Han ser ut som en stentuff bodybuilder och det är helt ofattbart att han kan låta så ynklig. Dessutom rynkar han pannan samtidigt så han blir alldeles oemotståndlig. Jag blev full i skratt och gapflabbade och slog upp ögonen och då blev han så lycklig! Lyckligaste frallan i världen!!!!! Sen måste man gå upp för då är det full fräs med all energi som han samlat på sig i sin lilla kolosskropp under natten.

Tänkte visa lite bilder från en kväll i juli då våra goa vänner (Micke & Kerstin, Rikard & Jessica o jag & Älsk) strålade samman för en gemensam måltid på Dalabadets restaurang. Vi samlades på Systrar & Bönor i hullan och tog en pillesator i eftermiddagssolen. Klev på 3:an på Övre och rullade ut till Dalabadet. Det var en fannimej en upplevelse att åka stadsbuss för det har man för fasen inte gjort sen man gick i skolan. Restaurangen är dömysig med utsikt över bryggan och havet så vi satt där ett par timmar och åt planka och drack ett par öl. Tog en hyrbil hem till oss och fortsatte kvällen där! Myspys!



2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ OJ Oj, vilket festargäng. Och så säger dom att Trellehulla är tradig. Inte när ni sätter igång tydligen."Vi har festen,ni har resten"
PS. Gå in på min blogg och tryck på en länk som går till Engelsk bulldogg och titta på valparna där. Det var längesen jag satt och suckade så.Dom är ju små marsipangrisar. Såå söta.

Anonym sa...

ser ut o ha varit en helmysig kväll. Kurtan e bara såååå coool :D
Kram