torsdag 7 augusti 2008

Gokväll!
I dag har jag inte tid att skriva så mycke för jag har en massa ärenden jag måste hinna med nu under kvällen, trist va?
Tänkte visa lite kuliga bilder istället!

Håll tillgodo!



Johans föräldrar Åke & Anita


Morsgrisen Johan och mamma Anita typ 1970!


Min pappa Gert-Inge & mamma Ingrid


Syrran & jag! (Det är jag som är glasögonormen...) Visst matchar våra kläder helt underbart perfekt...mossan hur tänkte du...?


Johan & jag blev ett par 87 och det är 21 år sedan ...jisses!


Och resultatet av det blev lilla Frida 91!

Som fyllt 17 år i år...

4 kommentarer:

Anonym sa...

OJ så fina bilder! Jag blir alldeles rörd.
Frida hon är BARA så bra på bild!
Raka motsatsen till hennes farmor.

Anonym sa...

Nej, farmor.. sluta! Du är riktigt snygg på bild! In real life också för den delen! ;)

Anonym sa...

Vilka fina bilder!!! :)

Anonym sa...

Du är för kär Frida.Tack för dom orden. Dom värmde
Farmor