fredag 29 augusti 2008

ALLTSÅ....jag känner mej fruktansvärt ful, tjock o värdelös idag och därför tänker jag visa in i detalj hur detta kryper under huden på mig ...Min dotter blev också påverkad av mitt fulhumör...
Bilderna kan upplevas som stötande och vi vill varna känsliga tittare.

Så här ful o tjock känner jag mig idag...


Min fula tjocka, äckliga franska bulldog som bara vill kioska popcorn hela fredan...Svullo!!!

Min fula, tjucka, rälia dotter..




...så här hade jag sett ut om jag hade bott i Afghanistan o känt mej ful!!


och så här hade jag sett ut om jag hade varit på partyhumör i Afghanistan...Yalla, yalla!




Nu vet jag att ni tycker att det är fruktansvärt hemskt att jag har blivit så här men jag har faktiskt någon att skylla på...



Min rugguggla till moder...


och min vanskapta fader...




Somebody help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Näe,skyll inte på päronen zezzan.
Det blir bara så haha.
Som jag sagt hela tiden NI BLIR BRA PÅ BILD,då menar jag inte snygg, ful m,m.Tränar du inför morgondagen? När du skall titta dig i spegeln på Söndag? Nej jag bara skojar, men det vet du säkert redan. Ha en skön helg!

Anonym sa...

Ooooo,herre min je....
var hittar du alla katastofala bilder?????
Du kan väl ta nån som visar
verkligheten nån gång!!!!

Anonym sa...

ASG!!!! Du kan då få till det ;O)
hoppas ni hade en trevlig fest(ival) kväll. POK