tisdag 12 augusti 2008

PMS eller nåt


Gokväll...
Är på jättedåligt humör så jag känner inte för att skriva ett enda ord.
Ni får nöja er med att vila ögonen på Hasselhoff idag!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes




JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes






JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes








3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha. Tur att du tog gamla bilder på honom. Annars hade man inte kunnat vila ögonen. Usch nu var jag inte snäll.
Uno väger vi bara när vi känner för att köra till vet. Men dom ville vi skulle komma var 14 dag. Men jag orkar inte, han vill ju inte stå stilla på vågen. Kul att Frida gillade mina dinkelkakor. Giter hon baka så kan hon få receptet.Men det är alltid godare när man blir bjuden. Har glömt att säga till henne att den mascaran hon rekomenderade är så superbra. Hälsa henne det. Imorgon skall Uno träffa Curt. Uno han har förresten namnsdag då. Undrar om Curtan grattar honom hi hi. Ha det gott fast "problem"

Anonym sa...

I know the feeling :-S.
Kram på dig :)

Anonym sa...

Alla har sina dagar.Själv är jag totalt slut om kvällarna.Storstädning på jobb vet du.Efter 8 veckors
ledighet,är det en sysselsättning som kräver sin kvinna.Men nu är det bara 2 dagar kvar, sen börjar terminen som vanligt
igen.Kul att se dom nya ettorna,dom brukar se så glyttiga ut.Ser också fram emot att träffa Frida igen.
Kors..detta blev ju en berättelse, istället för en
kommentar.Chirio!