söndag 31 augusti 2008

Lördakväll på Palmfestivalen

Vädret har ju varit perfekt på Palmfestivalen i år!

Sol o 20 grader, det kan ju inte bli bättre!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes



Här önskar vi varandra oss en trevlig kväll, dottern & jag!



Äntligen på plats på Casablanca! Skål kompis!



Micke & Johan på G!



Vad ska jag äta? Mm, jag tar lammakyd...

Brad Pitt & Jeepen



Haahaa, så här såg damernas dass ut klockan 20:00...



I minglet innan BWO-konserten vinglade vi in i Görgen & Carina som var på partyhumör!



Carina försöker gömma sig för kameran bakom Virren & Jeepen!

Party, party!!!



BWO började spela 20:00 och hela Stadsparken var ju naturligtvis fullproppad med folk för det var ju GRATIS!!!




Kenneth é lika dum som Birgitta!!! :o)

Alltså här står jag med min gamla "tonårsförälskelse" som jag inte träffat på 25 år... Fan va kul!!!


En av dessa hetingar vill gå hem för han ska jobba dagen efter. Gissa vem?


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på mannen din, för han såg "sleden" ut, hihi.
jag sprang oxå på ett gammalt ex på marknaden i fredags.... vi har inte setts på....hur gammal e jag nu.... o då var jag typ 13 sååå.... alltså 19 år sen....hhhhuuuuuaaa!!!! :-S

Anonym sa...

Hej Frida! Jag "lånar" mammas blogg för att tacka dej för din kommentar.Hoppas den där Gunell läser den.
Kram från Uno med familj.

Anonym sa...

Jag skrev en LYSANDE kommentar om detta "reportage" men det finns inte med? Refuserat?haha.
Ja, det var kanske FÖR långt. Det var om att ni såg ut att ha mysigt. Vi var på samma dass och restaurang. Men på olika tider. Ni före BWO, vi efter.Då var det två småpågar som trixade med toan, gjorde stopp och det gick inte att spola. Dom stod inne på damtoan när jag kom så jag undrade om dom inte kunde läsa. Fort som attan försvann dom tyvärr, annars hade jag TVINGAT dom till att göra rent.
Nu var det personalen som fick be mej om ursäkt då det inte gick att använda klosetten.Fick hålla mej till jag kom till stolen där hemma.
Kram

Anonym sa...

Jag hade missat din film om OS.Jag skarattade så. Håller med om att DET skulle absolut vara nått att titta på.Nästa gång kanske man skall ställa upp haha.Hon som gick på lina hon har ju samma sorts hund som Uno, så där har vi ju en likhet. Alltid något.
Kram

Anonym sa...

Jo det är Skåre hamn.Kommunal Teknik har hand om den läste jag på en skylt haha.Mycket att hållaa reda på.
Gunell har varit inne och kommenterat era kommentarer och lämnat en bloggadress som tydligen inte finns!
Uno var oxå på väg ut när det började ösa ner.
Uno han hälsar oxå tillbaka Curtan
Kram på er!