söndag 24 augusti 2008

Filip 19 , grattis!!!!


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


På söndagen var vi på kalas på Udden hos Filip som fyllde 19 i torsdags!



Moster Maria från Jordberga grattar Filip



Kramkalas



Bröderna Djup filosoferar


Moffar & Viktor


Mormor Anita (utan h) med 2 av sina barnbarn



Fram med maten nu Carina! Jag är vrålhungrig!



Frida i paradiset!



Svägerskor!



Martin smörjer kråset



Ett glas vin vid poolen är inte så dumt! Skål!

Tre sorters tårtor till efterrätt, puh! O lia goá va di allihopa!



Mätta och belåtna!



Görgen funderar på att hämta en GT...

Tack för en mysig eftermiddag och supergod mat!



JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses va mycket mat!!! Såg himla mysigt ut....
Härligt att bli bortbjuden på mat så där på söndags em..... önskar jag att jau osså blivit idag....

Anonym sa...

Vilka bra bilder.Igen. Jag "lånar" några till min blogg. Jag hade ju ingen kamera med mej!
Ja det var mycke mat och man blev mer än mätt. Vädret blev ju skapligt oxå!

Anonym sa...

Hej Zezzan!Vilken fin blogg du har, kul! Det var ju fina bilder. Tack själva, Filip var så nöjd! Synd att Ni inte kunde stanna, för det blev mera vin med bad+jacuzzi. Kvällen blev ju helt underbar. Nu får man ju ta som vana att kolla in din sida!!!! Vi ses kanske till helgen på Palmfestivalen. Ps.Filip hälsar och tackar.ds
Kram Carina