söndag 10 augusti 2008

Staffanstorp & Idol-Curt

16:00 på lördagseftermiddan vinkade vi farväl till dottern som var störtglad över att få vara ensam hemma...hmm!

Hejdå lilla mamma o pappa! JA, jag ska vara en snäll och ordentlig flicka!
Pappa skulle rädda liv hela natten och jag tog 165:an till min kära kompis i Staffanstorp som var barn och jobbledig denna lördag.

Här sitter jag och läser under den dryga 50 minutersturen till staden som ALLTID sover...


Äntligen framme!!!

Sånna granna blommor hon har va?!! Redi tös!


Vi beställde kycklingenchiladas med gucamole och salsasås som vi konstaterade att vi aldrig kommer att beställa igen...



Satt ute på verandan med fleecefiltar om oss för det var minsann lite kyligt där i augustikvällen. Ett, tu tre så stod grannen vid häcken och frågade om hon fick komma in och snacka lite. Och det fick hon ju såklart!!


Jag, MB & grannen


Fruktansvärt dålig bild men ändå kul på nåt sätt...



Knoppade in vid 23-tiden och sov ända till 10:20 på söndagsmorgonen...Marie var alldeles chockad för hon har aldrig sovit längre än till 8 sen hon fick barn... Vi fixade frukost och jag fixade till mig i en hast sedan fick jag bege mig till bussen som rullade till Trellehulla 11:30.


Älsk hämtade mig på Övre och så körde vi till Micke & Kerstin för Tindra och Linus ville så gärna träffa Curt. De har saknat honom så!


Tindra & CurtÄlsk & Linus


Micke & Ålsk


Micke & Linus


Linus, Kerstin, Tindra & Curt








4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det var en händelserik helg.
Kul att se alla barnen på bild!
Så stor Tindra har blivit.Jag hörde att hon saknade Curt.

Anonym sa...

ja syster yster e duktig.... hon har alltid haft känsla för sånt :)
Jag hörde talas om maten ja :-S Inte kul o få kass mat när man e hungrig. Ha en fortsatt skön kväll. Kram

Anonym sa...

Svar: Gubben som de stack in huvudet i var nog typ dronning margerethes man eller nån annan prinstyp!!!? Vidde fan igentligen, men kuligt var det, hehehe

Anonym sa...

Det var ju roligt att Tindra & Linus fick busa litta med Curt!!