tisdag 19 augusti 2008

Första titten på Arvid!

Cartoon



Arvid!

Titta så go han e´!


Den vackra buketten är från Anita & Åke

Charlotte & Johan tackar så hjärtligt! :o)


Store & lillebror


Faster Cecilia
Kusin Frida


De lyckliga 2-barnsföräldrarna
Busa med mej!!!!!!!!!!!!!!!


Fabbor Johan & Walle

Bebisar doftar så gott!!! Mmmmm!



Lite bus till...he, he, he!!!!!!!! Akta så inte Hästaklumpen kommer och tar dej!!

Walles favvo!

Cartoon



Välkommen till världen lille underbara Arvid!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fick ju ni oxå äntligen sett underverket!!!Man glömmer för varje gång hur små dom egenligen är.Det är så mysigt att hålla en sån liten,för man vet ju hur fort tiden går ....titta på storebror!
Sån fin bukett dom fick från Anita o Åke.
Själv såg föräldrarna ganska möra ut,tyckte jag.

Anonym sa...

Oh så fin han är lillebror.Storebror han har växt rejält eller är det håret som blivit långt? Han är oxå så gullig. Arvid är så lik lilleJohan(för att det inte skall bli fel)
Ja jag håller med mormor...tiden som går.
Kram på er alla!

Anonym sa...

Oherrejisses va söta barn!!!! Ohhh bebisar ger mig gåshud!!!!
Vad underbart!!! Jag blir helt piggig på hela kroppen. Kram po di faster ;)

Anonym sa...

Hej på dej! Jo jag gick på Norra skolan och det är Klörupsvägen.Vi bodde på nr.21.Möllan ser likadan ut idag. Där lekte jag mycket när jag växte upp. Jo grannfrun hon var rälig.Tyckte om när det var någon blev ledsen.Jobbade med henne på gamla dar och där var hon likadan. Sniken och dum.
Ha det gott så ses vi till helgen!