onsdag 13 augusti 2008

Coverdale & renovering




Good evening som


Mr Coverdale brukar säga!!


Idag mår jag prima igen! Härligt. Arbetsdagen har varit rolig + att jag hade ett givande lönesamtal med chiefen! :o)


När jag kom hem hade Älsk lagat middag och efter den satte vi oss och tittade på en Queen-konsert från 86 som jag fick låna av en kollega på jobb! Mäktig!!


Därefter pös Älsk iväg till Stadsparken för att sitta i juryn i talangtävlingen som är i anslutning till Malena Björners allsång.


Nu tänkte jag visa lite bilder från vår renovering i höstas.


Vi började med dasset där uppe och därefter fick toan där nere sig en omgång.

Sen la vi om hall o köksgolvet + blåste tvättstugan totalt.

Lia bra när man ändå håller på...hehe, hu, pust och stånk!




Älsk har börjat med slitgörat...


Toan uppe innan förvandlingen



Kakel-Kaj


Fäääädit!!


Underbar känsla!



Peps böjde till rören!!! Strongt!



Den lille medhjälparen



Bulgarisk toalett...



Hantverkargump




Mm, så grannt de ble´

Undrar vem det är som fotar??...



Litta från sidan



Faffar & Walle
Köksgolvet
Vår talibanske elektriker som ställde upp gratis om han fick spränga vårt gamla fula badkar i luften.



Gylle-Johan & Peps (GIP)


Virren & Lufsen



Mini-Mendoza


And finally....

Tvättstugan









4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det var mångabilder det. Fint blev det. Ja det gick ju fort med renoveringen.Annat är det här.Ser fortfarande ut som det smällt en handgranat. Men den som väntar lääänge väntar inte förgäves. Eller?
Johan hos Malena? Nej jag skriver inget om det så har jag inte skrivit nåt. Var det mina faavoritartister Queen ni tittade på? Dom är bäst. Hälsa dom där hemma.

Anonym sa...

Förresten, tror du jag kan få låna
Queenkonserten? Skulle vara roligt att se den. nej nu börjar det åska så jag får väl sluta. Jo en sak till. Det var kanske din Talibanske elektriker som har varit här på vår toa. fniss

Anonym sa...

ja flott värre har ni det ;)
Jamen så knäppt att vi båda kände för en liten coverdaledos då!!! ;)
Aldrig fel :)
Fredag imorrn....jippi.
POK på di ...

Anonym sa...

Varför har du alltid givande lönesamtal med din chef..e du redi eller?
Tack för igår förresten!
Det var en härlig dag.Härligt väder,mysig stämning o go bier.Kul att handla små gulliga babykläder oxå.
Pappa o Walter hade klarat sig alldeles utmärkt själv.