onsdag 27 augusti 2008

Vafför är inte OS så här kul?

Ikväll giter jag inte skriva nåt speciellt för jag har precis kommit hem från veckohandlingen på Maxi, puh.

Klockan är 20:45 så jag tänker slänga mej i soffan och glo på telefunken med Curt. Jag & Frida ska upp tidigt imorgon bitti och servera en "födelsedagsgris" frukost på sängen 05:30, schyyy!!!!! Överraskning!!!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Tänk om friidrott hade varit så här kul i verkligheten...fniss!!!



4 kommentarer:

Anonym sa...

:-)) Hahhaaaa!!! Den var kul, jag tror faktiskt att jag minns den där från då man var mindre :-)

Anonym sa...

FYLLAR HAN ÅR IDA???De hade vi ingen aaaning om!
Alltså e de precis som vanligt.
Men GRATTIS till han i efterskott.

Anonym sa...

hahahaha, den kommer jag faktiskt ihåg att jag sett för många många år sen.... Så du fick rätt på videospelaren till sist ;O) Kanon

Anonym sa...

Att jag har missat friidrotten på OS haha. Får gå in på SVT play och se.