onsdag 20 augusti 2008

Åren går o bara Davids skönhet består!!!!

När jag var 14 så var Boy George det snyggaste jag nånsin sett...

Störtförälskad i honom var jag! :o)




Hjäääälp! Så här ser han ut 2008...



Här har vi en annan goding...Vince Neil!

Ja, och så här ser han ut nuförtiden...Inte riktigt sant för han har plastikopererat och fettsugit sig efter den här bliden togs! (Men han blev inte snyggare, tvärtom).


Snygga skådisen Mickey Rourke anno 1990 typ!


...och 2008 efter ett antal "skönhetsoperationer"...Jag gråter...



WOW!!! Rotan!!! Mmmmmmmm! Jump!!



Nu har han förvandlats till denne fågelskrämman...suck...
Samantha Fox lurade alla killar som satt och dräglade över hennes boobies i slutet av 80-talet...

Det visade sig att hon är lesbisk!

Snopet!

(Therese, jag vet att bilden är jobbig att titta på men försök!)
Usch, ja här har vi David Coverdale och Tawny Kitaen som var med i varenda jäkla Whitesnakevideo och ålade sig över hela tv-skärmen! Inte nog med det, de var ett par också! Fy, vad man retade sig på henne!!!


MEN...


Så här ser hon ut idag och Coverdale har dumpat henne...hehe!Och sluligen har vi the one and only!


DAVID COVERDALE!


Och han är som tur är grannare än någonsin!!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha, ja tack gode gud för att RIKTIG skönhet består ;) Eller hur sessan :) Puss o kram för din omtanke

Anonym sa...

Nämen du vet väl att alla blir inte bra på bild haha.
Med rätt ljussättning så kan t.o.m. jag göra reklam för Lóreal!
Ha det gott!